Smart Integration – Vad är det?

Smart Integration

Det är en molnplattform för multifunktionsskrivare som erbjuder dig molnbaserade applikationer, för att effektivisera dina arbetsflöden. Smart Integration ansluter dessutom din multifunktionsskrivare till externa molntjänster som Google Drive, OneDrive, Office 365, Box och Dropbox. På så vis kan du arbeta och dela information med full rörlighet och uppmuntra teamarbete när som helst och var som helst.

Vilka är de viktigaste fördelarna med Smart Integration?

Smart Integration uppmuntrar till samarbete och teamarbete genom att ansluta din multifunktionsskrivare till molnet. Du kan dela dina dokument med dina medarbetare, när som helst och var som helst, genom att ansluta din skrivare till externa molntjänster:

  • Gör om dina digitala dokument till pappersutskrifter: skriv ut dokument som är sparade i molnet direkt från din skrivare.

Du kan också skanna dina dokument och spara dem i ett redigerbart format.

  • Digitalisera, hantera och lagra dokument: skanna och spara dina dokument i molnet.

Öka produktiviteten genom att effektivisera dina arbetsflödesprocesser

Arbeta snabbare, smartare och mer produktivt. Automatisera dina vardagliga arbetsflöden. Förutom en enkel konfiguration och installation tillåter det dessutom en serverlös utskrift.

Kontakta vår säljavdelning på salj@offitech.se

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *